Bezorgen & afhalen

We streven ernaar om de door jou bestelde producten zo snel mogelijk te leveren. Orders die op werkdagen vóór 17:00 uur besteld worden, worden normaliter binnen 1 á 2 werkdagen geleverd (mits op voorraad). Heb je jouw bestelling na vrijdag 17:00 uur of in het weekend geplaatst dan wordt deze maandag verwerkt en verzonden. In geval van feestdagen of andere vrije dagen dan wordt het de eerst volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Orders besteld vóór 17:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad). Heb je een order geplaatst na vrijdag 17:00 uur of in het weekend dan wordt deze op maandag verwerkt en verzonden, in geval van een feestdag of andere vrije dag dan worden pakketjes de eerst volgende werkdag verstuurd.

Houd rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Voorbeeld: je plaatst een bestelling op 16:55 uur en je hebt betaald met iDeal. Op je bankoverzicht zal je dan zien dat je betaald hebt op 16:55 uur. Echter moet dan nog de ontvangst van je betaling door ons verwerkt worden, dit gebeurt automatisch. Je bestelling komt veelal ietsjes later bij ons binnen, bijvoorbeeld om 17:03 uur. Je bestelling is dan voor ons systeem betaald op 17:03 uur en wordt die dag dan (helaas) ook niet meer naar ons magazijn verstuurd om te verwerken. Dit gebeurt pas de volgende werkdag.

Bestaat je bestelling uit meerdere producten dan kan het sporadisch voorkomen dat er een deellevering plaatsvindt. Mocht er een product niet direct leverbaar zijn dan proberen wij je daar zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons ook altijd een trackingcode per e-mail. Trackingcode niet ontvangen? Bekijk dan even je spambox, wellicht is de e-mail daar per ongeluk terecht gekomen. Mocht je graag de producten onafhankelijk van elkaar geleverd krijgen dan kan je dit per e-mail, telefonisch of in de winkel aangeven.

Heb je binnen enkele dagen na je bestelling nog geen bericht gehad van ons? Dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

Meerdere producten besteld?

Heb je meerdere producten besteld? Dan zorgen wij ervoor dat, indien mogelijk, alles in een keer bij je bezorgd wordt.

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn bieden we verschillende bezorgmogelijkheden aan, zoals:

  • Bezorging thuis of op je werk
    Afhalen (Volkel, Nederland)

Voor leveringen buiten Nederland is het mogelijk om:

  • Thuis of op het werk laten bezorgen.

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je te kunnen afleveren maken wij gebruik van verschillende verzendpartijen, zoals DHL, GLS en FedEx.

Als je bestelling ingepakt en mee is gegaan met de post dan wordt er automatisch een traceercode naar je e-mailadres gestuurd.

  • Word je bestelling geleverd met DHL dan kan je jouw pakket volgen via DHL tracking.
  • Word je bestelling via GLS geleverd? Dan kan je jouw pakket volgen via GLS tracking.
  • Is your order shipped with FedEx then you can track your parcel via FedEx tracking.

Heb je geen trackingcode ontvangen? Dan kan het zijn dat deze per ongeluk in je spambox terecht gekomen is. Mocht je de trackingcode ook niet terug kunnen vinden in je spambox dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Onze producten worden v.a. € 25,- gratis verzonden, tenzij anders vermeld.

We streven ernaar om je bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Het kan soms voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt, bijv. door feestdagen of drukte bij de postdiensten. Heb je een trackingcode ontvangen? Dan kan je daar de meest actuele informatie van jouw pakket vinden. Heb je wel een trackingcode ontvangen maar de bestelling nog niet ontvangen. Dan kan je het beste nog enkele dagen wachten, het kan dan zijn dat deze vertraging opgelopen heeft bij de pakketverwerker. Is je bestelling na een paar werkdagen nog niet bezorgd? Dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Mocht je niet thuis zijn tijdens de aflevering dan wordt de volgende werkdag opnieuw een poging gedaan om je bestelling af te leveren.

Woon je je in de buurt, ben je toevallig in de buurt of wil je gewoon graag een keertje gezellig langskomen? Als je bestelling klaar ligt voor afhalen dan kan je deze komen afhalen in onze winkel.

Bekijk hier de meest actuele openingstijden van onze winkel in Volkel.

Het kan zeer sporadisch voorkomen dat een product uit je bestelling niet meer leverbaar is en daarom geannuleerd moet worden. Voor een geannuleerd product komt uiteraard de betaalplicht te vervallen. Indien gewenst kunnen we samen met jou kijken naar een alternatief. Mocht je vooraf het bedrag al hebben voldaan dan wordt het toepasselijke bedrag binnen de wettelijke terugstorttermijn van 14 dagen voldaan.

Onze bestellingen worden bezorgd door GLS en DHL. Je ontvangt daarbij altijd een e-mail en trackingnummer. Heb je geen trackingnummer ontvangen? Bekijk dan even je spambox, wellicht is die daar per ongeluk terecht gekomen.

Is je pakketje misschien beschadigd geraakt tijdens het transport? Of misschien is het pakket zelfs helemaal niet aangekomen? Laat het ons weten. Wij vinden een goede service zeer belangrijk en kunnen met jouw feedback onze service verder verbeteren. Mocht je een bezorgklacht hebben dan kan je telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. Daarnaast kan je ook contact met ons opnemen via socials.

Did you know we can also ship your orders to most countries in the EU and also the world? Feel free to contact us for the most recent shipping fees.

Please take note the shipment can take longer due:
• Custom handling in the country of arrival
• Local holidays
• Strikes or other special events.

Waarom Sanden?
Sports Specialists Since 2001

Home | Klantenservice > Bezorgen & afhalen

Print

Triathlon24.be maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?